Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe w zakresie historii, historii sztuki, wiedzy o kulturze, muzealnictwa lub w zakresie ochrony dziedzictwa kulturowego albo doświadczenie zawodowe związane z dziedziną kultury, kultury pamięci lub ochroną i promocją dziedzictwa;
- doświadczenie w przygotowywaniu wystaw, publikacji książkowych, filmowych lub radiowych;
- doświadczenie w tworzeniu, prowadzeniu i realizacji budżetów oraz harmonogramów wielozadaniowych projektów kulturotwórczych;
- wysoka kultura osobista oraz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
i umiejętność pracy w zespole; - odpowiedzialność, zaangażowanie oraz bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
Wymagania dodatkowe:
- znajomość dziedzictwa kulturowego województwa podkarpackiego;
- wiedza na temat edukacji historycznej i teorii interpretacji dziedzictwa;
- wiedza na temat historii regionalnej województwa podkarpackiego oraz Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
- publikacje na tematy związane z profilem działalności Działu;
- łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich;
- umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista.
Zakres obowiązków:
- realizacja działań twórczych w zakresie interpretacji dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
- prowadzenie obsługi administracyjnej redakcji portalu Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej i koordynacja pracy sekretariatu redakcji Portalu;
- wdrażanie strategii interpretacji dziedzictwa Kresów w ramach działalności Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
- realizacja działań edukacyjnych Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
- realizacja działań promocyjnych Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
- prowadzenie obsługi administracyjnej w zakresie produkcji wystawienniczej, filmowej, radiowej i wydawniczej Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
- koordynacja działań zespołów oraz nadzór nad terminową realizacją poszczególnych zadań;
- przygotowywanie umów z wykonawcami i instytucjami partnerskimi oraz nadzór nad realizacją warunków zawartych umów;
- tworzenie, redagowanie i publikowanie treści, a także zarządzanie wizerunkiem
i widownią portalu.
Warunki pracy:stabilna praca i zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, stałe wynagrodzenie, dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 30% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, możliwość dokształcania się i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, pakiet socjalny, przyjazna atmosfera. Wynagrodzenie brutto w przedziale 6000,00 – 7200,00 zł.
Przewidywany termin zatrudnienia: 01.10.2025r.
Wymagane dokumenty: kwestionariusz osobowy (wzór w załączniku), list motywacyjny, klauzulę RODOi oświadczenie o niekaralności, proszę przesyłać w formie papierowej (w zaklejonej kopercie z dopiskiem OFERTA PRACY): ul. Konarskiego 9; 37-700 Przemyśl lub elektronicznej na adres a.zych@ck.przemysl.pl . Rekrutacja trwa od dnia ukazania się ogłoszenia do dnia 17.09.2025 r. Kandydaci zakwalifikowani zostają poinformowani telefoniczne o terminie kolejnego etapu rekrutacji. Oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Po zakończonej rekrutacji oferty kandydatów nie przyjętych do pracy zostają usunięte.