Strona główna

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe w zakresie historii, historii sztuki, wiedzy o kulturze, muzealnictwa lub w zakresie ochrony dziedzictwa kulturowego albo doświadczenie zawodowe związane z dziedziną kultury, kultury pamięci lub ochroną i promocją dziedzictwa;
  • doświadczenie w przygotowywaniu wystaw, publikacji książkowych, filmowych lub radiowych;
  • doświadczenie w tworzeniu, prowadzeniu i realizacji budżetów oraz harmonogramów wielozadaniowych projektów kulturotwórczych;
  • wysoka kultura osobista oraz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
    i umiejętność pracy w zespole;
  • odpowiedzialność, zaangażowanie oraz bardzo dobra organizacja pracy;
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość dziedzictwa kulturowego województwa podkarpackiego;
  • wiedza na temat edukacji historycznej i teorii interpretacji dziedzictwa;
  • wiedza na temat historii regionalnej województwa podkarpackiego oraz Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
  • publikacje na tematy związane z profilem działalności Działu;
  • łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich;
  • umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista.

Zakres obowiązków:

  1. realizacja działań twórczych w zakresie interpretacji dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
  2. prowadzenie obsługi administracyjnej redakcji portalu Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej i koordynacja pracy sekretariatu redakcji Portalu;
  3. wdrażanie strategii interpretacji dziedzictwa Kresów w ramach działalności Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
  4. realizacja działań edukacyjnych Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
  5. realizacja działań promocyjnych Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
  6. prowadzenie obsługi administracyjnej w zakresie produkcji wystawienniczej, filmowej, radiowej i wydawniczej Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
  7. koordynacja działań zespołów oraz nadzór nad terminową realizacją poszczególnych zadań;
  8. przygotowywanie umów z wykonawcami i instytucjami partnerskimi oraz nadzór nad realizacją warunków zawartych umów;
  9. tworzenie, redagowanie i publikowanie treści, a także zarządzanie wizerunkiem
    i widownią portalu.


Warunki pracy:stabilna praca i zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, stałe wynagrodzenie, dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 30% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, możliwość dokształcania się i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, pakiet socjalny, przyjazna atmosfera. Wynagrodzenie brutto w przedziale 6000,00 – 7200,00 zł.

Przewidywany termin zatrudnienia: 01.10.2025r.

Wymagane dokumenty: kwestionariusz osobowy (wzór w załączniku), list motywacyjny, klauzulę RODOi oświadczenie o niekaralności, proszę przesyłać w formie papierowej (w zaklejonej kopercie z dopiskiem OFERTA PRACY): ul. Konarskiego 9; 37-700 Przemyśl lub elektronicznej na adres a.zych@ck.przemysl.pl . Rekrutacja trwa od dnia ukazania się ogłoszenia do dnia 17.09.2025 r. Kandydaci zakwalifikowani zostają poinformowani telefoniczne o terminie kolejnego etapu rekrutacji. Oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

DOKUMENTY DO POBRANIA:

 

Po zakończonej rekrutacji oferty kandydatów nie przyjętych do pracy zostają usunięte.

Opis Data Zmieniający Porównaj
Data: 02-09-2025 11:54 Zmieniający: Administrator Marcin Paśko
02-09-2025 11:54 Administrator Marcin Paśko
Utworzono artykuł
Data: 02-09-2025 11:52 Zmieniający: Administrator Marcin Paśko
02-09-2025 11:52 Administrator Marcin Paśko