Strona główna

Wymagania niezbędne:

  • doświadczenie zarządcze w kierowaniu zespołem pracy twórczej;
  • wykształcenie wyższe w zakresie historii, historii sztuki, wiedzy o kulturze, muzealnictwa lub w zakresie ochrony dziedzictwa kulturowego albo doświadczenie zawodowe związane z dziedziną kultury, kultury pamięci lub ochroną i promocją dziedzictwa;
  • doświadczenie w przygotowywaniu wystaw, publikacji książkowych, filmowych lub radiowych;
  • doświadczenie w tworzeniu, prowadzeniu i realizacji budżetów oraz harmonogramów wielozadaniowych projektów kulturotwórczych;
  • wysoka kultura osobista oraz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
    i umiejętność pracy w zespole;
  • odpowiedzialność, zaangażowanie oraz bardzo dobra organizacja pracy;
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).


Wymagania dodatkowe:

  • znajomość dziedzictwa kulturowego województwa podkarpackiego;
  • wiedza na temat edukacji historycznej i teorii interpretacji dziedzictwa;
  • wiedza na temat historii regionalnej województwa podkarpackiego oraz Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
  • publikacje na tematy związane z profilem działalności Działu;
  • łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich;
  • umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista.

Zakres obowiązków:

  1. organizacja i koordynacja pracy twórczej z zakresu interpretacji dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
  2. prowadzenie obsługi administracyjnej redakcji portalu Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej i koordynacja pracy sekretariatu redakcji Portalu;
  3. wdrażanie strategii interpretacji dziedzictwa Kresów w ramach działalności Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
  4. planowanie i koordynacja działań edukacyjnych Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
  5. planowanie i koordynacja działań promocyjnych Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
  6. prowadzenie obsługi administracyjnej w zakresie produkcji wystawienniczej, filmowej, radiowej i wydawniczej Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
  7. zarządzanie zespołem pracowników działu oraz koordynacja prac współpracowników zewnętrznych;
  8. planowanie budżetu prowadzonych działań i przestrzeganie zachowania dyscypliny finansowej;
  9. koordynacja działań zespołu oraz nadzór nad terminową realizacją poszczególnych zadań;
  10. przygotowywanie umów z wykonawcami i instytucjami partnerskimi oraz nadzór nad realizacją warunków zawartych umów;
  11. tworzenie, redagowanie i publikowanie treści, a także zarządzanie wizerunkiem
    i widownią portalu.

Warunki pracy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas zastępstwa w pełnym wymiarze czasu pracy, stałe wynagrodzenie, dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 30% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, dodatek funkcyjny w wysokości nieprzekraczającej 50% wynagrodzenia zasadniczego, możliwość dokształcania się i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, pakiet socjalny, przyjazna atmosfera pracy.

Wynagrodzenie brutto w przedziale 7000,00 –9000,00zł.

Przewidywany termin zatrudnienia:01.10.2025r.

Wymagane dokumenty: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, klauzula RODO
i oświadczenie o niekaralności proszę przesyłać w formie papierowej (w zaklejonej kopercie
z dopiskiem OFERTA PRACY): ul. Konarskiego 9; 37-700 Przemyśl lub elektronicznej na adres a.zych@ck.przemysl.pl. Rekrutacja trwa od dnia ukazania się ogłoszenia do dnia 17.09.2025 r.

Kandydaci zakwalifikowani zostają poinformowani telefoniczne o terminie kolejnego etapu rekrutacji. Oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

DOKUMENTY DO POBRANIA:

 

Po zakończonej rekrutacji oferty kandydatów nie przyjętych do pracy zostają usunięte.




Opis Data Zmieniający Porównaj
Utworzono artykuł
Data: 02-09-2025 11:24 Zmieniający: Administrator Marcin Paśko
02-09-2025 11:24 Administrator Marcin Paśko