Wymagania niezbędne:
- doświadczenie zarządcze w kierowaniu zespołem pracy twórczej;
- wykształcenie wyższe w zakresie historii, historii sztuki, wiedzy o kulturze, muzealnictwa lub w zakresie ochrony dziedzictwa kulturowego albo doświadczenie zawodowe związane z dziedziną kultury, kultury pamięci lub ochroną i promocją dziedzictwa;
- doświadczenie w przygotowywaniu wystaw, publikacji książkowych, filmowych lub radiowych;
- doświadczenie w tworzeniu, prowadzeniu i realizacji budżetów oraz harmonogramów wielozadaniowych projektów kulturotwórczych;
- wysoka kultura osobista oraz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
i umiejętność pracy w zespole; - odpowiedzialność, zaangażowanie oraz bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
Wymagania dodatkowe:
- znajomość dziedzictwa kulturowego województwa podkarpackiego;
- wiedza na temat edukacji historycznej i teorii interpretacji dziedzictwa;
- wiedza na temat historii regionalnej województwa podkarpackiego oraz Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
- publikacje na tematy związane z profilem działalności Działu;
- łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich;
- umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista.
Zakres obowiązków:
- organizacja i koordynacja pracy twórczej z zakresu interpretacji dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
- prowadzenie obsługi administracyjnej redakcji portalu Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej i koordynacja pracy sekretariatu redakcji Portalu;
- wdrażanie strategii interpretacji dziedzictwa Kresów w ramach działalności Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
- planowanie i koordynacja działań edukacyjnych Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
- planowanie i koordynacja działań promocyjnych Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
- prowadzenie obsługi administracyjnej w zakresie produkcji wystawienniczej, filmowej, radiowej i wydawniczej Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
- zarządzanie zespołem pracowników działu oraz koordynacja prac współpracowników zewnętrznych;
- planowanie budżetu prowadzonych działań i przestrzeganie zachowania dyscypliny finansowej;
- koordynacja działań zespołu oraz nadzór nad terminową realizacją poszczególnych zadań;
- przygotowywanie umów z wykonawcami i instytucjami partnerskimi oraz nadzór nad realizacją warunków zawartych umów;
- tworzenie, redagowanie i publikowanie treści, a także zarządzanie wizerunkiem
i widownią portalu.
Warunki pracy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas zastępstwa w pełnym wymiarze czasu pracy, stałe wynagrodzenie, dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 30% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, dodatek funkcyjny w wysokości nieprzekraczającej 50% wynagrodzenia zasadniczego, możliwość dokształcania się i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, pakiet socjalny, przyjazna atmosfera pracy.
Wynagrodzenie brutto w przedziale 7000,00 –9000,00zł.
Przewidywany termin zatrudnienia:01.10.2025r.
Wymagane dokumenty: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, klauzula RODO
i oświadczenie o niekaralności proszę przesyłać w formie papierowej (w zaklejonej kopercie
z dopiskiem OFERTA PRACY): ul. Konarskiego 9; 37-700 Przemyśl lub elektronicznej na adres a.zych@ck.przemysl.pl. Rekrutacja trwa od dnia ukazania się ogłoszenia do dnia 17.09.2025 r.
Kandydaci zakwalifikowani zostają poinformowani telefoniczne o terminie kolejnego etapu rekrutacji. Oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Po zakończonej rekrutacji oferty kandydatów nie przyjętych do pracy zostają usunięte.